Menu tonen

Klacht over uw fysiotherapeut?

Natuurlijk doen u en uw fysiotherapeut er alles aan om de behandeling en het contact zo prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft.

De meest eenvoudige en snelste manier is om uw klacht rechtstreeks te bespreken met de fysiotherapeut. U kunt samen overleggen hoe de klacht is ontstaan en hoe het probleem opgelost kan worden.

U kunt u klacht digitaal indienen door het invullen van het klachtenformulier. Het klachtenformulier is ook verkrijgbaar bij de receptie van het Gezondheidshuis. Het ingevulde formulier kunt u daar ook inleveren. U ontvangt een ontvangstbevestiging waarna de betrokken fysiotherapeut of diens leidinggevende contact met u zal opnemen.

Wanneer u nadere vragen hebt of er niet uitkomt, is het mogelijk om een klachtenfunctionaris van het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie (KNGF) te benaderen. Neem hiervoor contact op met KNGF Ledenvoorlichting via 033-467 29 29 (ma t/m vr 8.30 – 17.00 uur).

Lees meer op de site van het KNGF