Menu tonen

Klacht over uw fysiotherapeut?

Natuurlijk doen u en uw fysiotherapeut er alles aan om de behandeling en het contact zo prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft.

De meest eenvoudige en snelste manier is om uw klacht rechtstreeks te bespreken met de fysiotherapeut. U kunt samen overleggen hoe de klacht is ontstaan en hoe het probleem opgelost kan worden.

U kunt u klacht digitaal indienen door het invullen van het klachtenformulier. Het klachtenformulier is ook verkrijgbaar bij de receptie van het Gezondheidshuis. Het ingevulde formulier kunt u daar ook inleveren. U ontvangt een ontvangstbevestiging waarna de betrokken fysiotherapeut of diens leidinggevende contact met u zal opnemen.

Wanneer u nadere vragen hebt of er niet uitkomt, is het mogelijk om een klachtenfunctionaris van Stichting Keurmerk Fysiotherapie te benaderen. Neem hiervoor contact op met Keurmerk via de website van SKF